Spreekuur op afspraak
Het spreekuur wordt gehouden op iedere werkdag. Voor het spreekuur moet u altijd vooraf een afspraak maken.
Online Afspraken Agenda
U kunt online afspraken maken via ons portaal.
U dient eerst een account aan te maken en daarna uzelf te identificeren op de praktijk, om van het portaal gebruik te kunnen maken.
Online afspraken zijn niet bedoeld voor COVID gerelateerde klachten, zoals koorts, hoesten, verkoudheid.
Telefonisch
Ook kunt u voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Wij maken hierbij gebruik van triage (zie hieronder). Voor afspraken op dezelfde dag bel dan het liefst zo vroeg mogelijk. Voor spoedgevallen zijn wij tot 17.00 uur bereikbaar.
Triage
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact (triage). Ze doet dit om de spoedgevallen voorrang te geven, een afspraak te maken bij de juiste zorgverlener en de wachttijden voor iedereen te beperken. Ook kan het zijn dat een praktijkbezoek niet nodig is en er een telefonisch advies gegeven kan worden.
Daarnaast hebben sommige klachten meer tijd nodig dan de standaard consulttijd van 10 minuten (dit is inclusief vragen van de zorgverlener, onderzoek en administratieve verwerking). Ook indien u meer dan 1 vraag wilt stellen is dit wenselijk om aan te geven, zodat we hier in de planning rekening mee kunnen houden.
Vanzelfsprekend is de assistente (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Zorgverleners
Voor een aantal zaken kunt u worden geholpen door de praktijkverpleegkundige of assistente, zoals bijvoorbeeld diabetescontrole, bloeddrukcontrole, wondbehandeling, uitstrijkjes (in het kader van het bevolkingsonderzoek), injecties, stikstofbehandeling, hartfilmpjes en oren uitspuiten.